Saturday, July 26, 2008

kanser payu dara

Rawatan kanser payu bukanlah sesuatu yang mudah.Ada yang berjaya dirawat dan ada yang sukar..Disamping Shark,imuniti,roselle ,herba rebusan,minyak zaitun dan kapsul sireh pelbagai lagi kaedah yang membantu seperti tungku garam telah digunakan.

Apa yang saya lihat penggunaan herba mestilah dalam kuantiti yang banyak kerana bahan aktif yang terdapat dalam sesuatu herba sangat sikit dan tidak memadai dengan keadaan parah sakit kanser payudara.Fikiran pesakit mestilah positif dan tidak di ganggu gugat dengan rasa tidak yakin dengan sesuatu pengubatan.

Apabila anda telah memutuskan untuk menggunakan pengubatan herba anda hendaklah memberikan kepercayaan kepada pengubatan ini sepenuhnya dan jangan mengambil separuh hati.Bincang dahulu sebelum memulakan pengubatan dan cari testimoni orang yang telah sembuh buat dijadikan semangat untuk berjuang.

1 comment:

HEZRI said...

Salam Tuan Haji,
ibu ana adalah salah seorang pesakit yang dirawat oleh Kak Pah dan akhirnya dengan pengambilan senergi herba kita, terbukti ibu saya mengalami kanser payu. Malangnya usianya yang mencecah 60 tahun, tidak mampu menanahan sakit yang berulang dan melawan mental, maka beliau telah bersetuju menjalani pembedahan payu dara pada awal disember 2008. Keputusan sampel telah dimaklumkan oleh pihak makmal berada dalam "stage 3". Saya memohon pandangan tuan Haji, herba apa yang paling berkesan diambil selepas pembedahan ini.
terima kasih.