Friday, June 27, 2008

Penyakit SLE

Sejenis penyakit autoimun yang sukar diubati dengan pengubatan moden.Pengalaman saya merawat pesakit SLE menunjukan kesembuhanya dan sangat bergantung kepada displin pesakit terhadap penggunaan herba.Ramai yang dirawat dengan pengubatan herba Jawi berhasil malah mereka sembuh keseluruhannya dan ada yang berkahwin(wanita) ,mengandung dan melahirkan anak yang sehat:-

Herba yang dicadangkan ialah:-
1. Teh herba (sehari 10 sachet/1 jag air panas) dihabiskan dalam masa sehari
2. Spirulina 5 x 3
3. Malac 5 x 3
4. Minyak but-but (lumuri badan dengan minyak but-but sentiasa)
5. Herba Tuju Angin 5x3
6. Ubat periuk alac (setengah cawan/3 kali/hari)
7. Ubat periuk Lohard (setengah cawan/3 kali/hari
8. Shark cartilage 6 kapsul waktu pagi sahaja.
9. Omega 3 kapsul 5x 3

Inilah resepi yang sentiasa saya berikan kepada persakit SLE,jika dirasakan dosnya tinggi boleh dikurangi sedikit daripada cadangan.Tempoh rawatan 6 bulan dan perubahan akan dapat dilihat dari bulan ke bulan.

2 comments:

ana_muna said...

aslmkm Tuan Haji. ibu saya menghidap SLE semenjak 25 tahun lalu. SLE nya adalah jenis yang menyerang sendi2. doktor mengatakan, sel2 darah merah memakan tisu2 badannya sendiri. kini beliau mengalami kereputan tulang di tahap yang membimbangkan akibat daripada pengambilan ubatan allopaty(hospital) yang terlalu lama. beliau dibekalkan dgn tablet kalsium, pun begitu tiada sbrg perubahan +ve, malahan laporan perubatan menunjukkan tulangnya semakin mereput. atas kepercayaan terhadap HPA saya ingin mengikhtiarkan sesuatu utk ibu saya. bolehkah Tuan Haji membantu

sri nandan said...

MACAM MANA NAK DAPAT PRODUK INI?