Friday, June 6, 2008

MInyak Zaitun

Ada dua sediaan minyak zaitun,satu dalam bentuk minyak(asal) kedua pula dalam bentuk soft gel.Minyak zaitun untuk kegunaan makan/ubat ialah dari jenis extra virgin olive oil.Ciri istimewa dalam minyak zaitun HPA ialah kerana ia dari negara para ambia' (Syiria)

Minyak berkualiti tinggi sangat diperlukan terutama untuk masalah saraf seperti kebas-kebas di hujung jari.Keistimewaan minyak zaitun sangat dirasai kerana ia di sebut Allah berkali-kali dalam Al- Quran.Dos yang mencukup untuk sekali pengambilan ialah 3 sudu besar/3 kali sehari.

Darah tinggi,ketumbuhan di payu dara dan buasir antara penyakit yang sangat berkesan dengan terapi minyak zaitun.InsyaAllah HPA akan terus keluarkan dalam bentuk minyak selain dari produk soft gelnya yang mula diberi perhatian.

Satu lagi minyak zaitun sangat baik juga untuk program detox(pembuangan racun dihati)InsyaAllah.

6 comments:

mas_langkawi said...

Alhamdulilah..rahmat Allah menyirami keluarga saya..Hanya beberapa minggu mengambil minyak zaitun HPA..tekanan darah tinggi suami dan ayah saya semakin turun..syukur alhamdulilah

jawimedherb said...

Teruskan mengamalkanya.

Irwan said...

Assalamualaikum
Isteri saya alami Kanser ovari tahun lepas.selepas selesai kimotrapi,atas saranan Huzaifah dari stokis bandar darulaman meyuruh isteri minum minyak zaitun shj.sudah 5-6 botol isteri saya minum minyak zaitun.2 hari lepas isteri saya pergi buat peperiksaan
kesihatan di Hospital.doktor pakar
mengesahkan kanser itu masih ada dlm ovari & telah merebak ke hati.apakah saranan ubatan dari pihak stokis tuan itu sesuai dgn
penyakit isteri saya.tolong jelaskan seranan ubatan yg sesuai utk isteri saya.Sekian

Mohd Yunus Sharum said...

salam,

En Irwan, blh cuba amalkan Shark Cartilage (dos tinggi - 7pg,7ptg), Teh Herba dan Madu asli.

Mungkin Tn Hj blh confirmkan/betulkan.

Mudah-mudahan kita semua dapat mendoakan kesembuhan saudara kita yg menderita penyakit. Amin.

P/S:(saya ada terbaca maksud ayat surah An-Nur 61, maksudnya '..beri salam pada isi rumah, kebaikan kembali pada kita..', jadi kalau kita doakan orang lain, kita pun dapat sama insya'allah)

Mohd Yunus Sharum said...

Herba rawatan ketumbuhan - di blog ni jugak

Irwan said...

Assalamualaikum
Tn Hj,Byk saranan stokis2 (utara)menyatakan Shark Cartilage akan menyebabkan lagi byk Kanser yg sedia ada.Adakah ini Benar?Apakah saranan lain yg terbaik utk Isteri saya.TQ