Sunday, June 7, 2009

Vitex untuk darah tinggi.

Walaupun usianya telah menjangkau 62 tahun tetapi dia masih sihat disamping pengamalan ubatan herba HPA. Menceritakan kesah silamnya , puan Zaitun yang dahulunya mengidap penyakit darah tinggi dengan bacaan 190/80 selama 10 tahun lamanya namun ia tetap percaya suatu hari nanti dia tidak perlukan lagi ubatan kimia yang terpaksa ditelanya sehari hari.

Ini benar-benar terjadi,pengambilan ubatan kimia tidak mengubah tekanan darah tingginya selama ini tiba tiba menjadi normal sesudah mengamalkan ubatan herba. HPA Keyakinan inilah yang ingin beliau kongsikan agar pengalaman lampaunya mengamalkan ubatan kimia sejak 1996 sampai 2006 tidak berulang pada orang lain.

Beliau tersenyum yakin dengan formula mudah ubatan herba HPA iaitu pelawas,tuju angin dan teh herba. Selepas beberapa lama beliau terus mengamalkan Vitex,vco dan omega 3 dan ubatan kimia ditinggalkan sedikit demi sedikit. Kini sudah 2 tahun beliau tidak lagi mengambil ubatan kimia dan tekanan darahnya kembali normal iaitu 130/80. Testimoni ini diasampaikan oleh beliau sendiri dalam program KPJ keluang 2/6/09 yang lalu.

No comments: