Saturday, March 21, 2009

Gastrik

Testimoni yang banyak juga kita terima dari pengidap gastrik yang sembuh dengan pengamalan herba tuju angin dan pelawas.Herba tuju angin menggunakan sejenis pokok teja(sama keluarga dengan kulit kayu manis)yang berkesan untuk gastrik dan penyakit kencing manis.Ini juga membuktikan bahawa herba mampu menggantikan ubatan gastrik masakini.Pelawas pula berfungsi untuk mengeluarkan semua hampas yang tidak perlu melalui usus besar agar tidak berlaku penapaian dan pembentukan gas akibat sembelit.Selain daripada itu kapsul Radix juga mempunyai sama fungsinya malah membekalkan sumber tenaga segera seperti kopi radix.Kedua-dua produk ini telah diluluskan oleh kementrian kesihatan sejak tahun 1997 lagi.

5 comments:

sharina ms said...

assalamualaikum Tuan Hj Ismail,
yg mana satu perlu di ambil utk selesaikan masalah sembelit ni dgn effektif? -pelawas atau d'karm & d'deu ke atau herba tuju angin?? kerana setiap herbalis yg saya jumpa akan beritahu jwpn yg berlainan (samada pelawas/dkarm n ddeu dan HTA)

bagaimana kita nak kesan bhw kita ada masalah usus dan bagaimana nak tahu yg kita ada saki baki najis di usus besar? harap sangat dpt membantu. buat ms sekarang, saya mengambil paramaria,herba senggugut, herba tuju angin, omega-3 dan roselle.

Unknown said...

SALAM TN HJ ISMAIL...
TLG AMBIL PERHTIAN PD PEG PROJEK ZON TGH en azli ...dia SUKA BELAGAK MCM PEGAWAI OPERASI..mtk AGM ZON TENGAH ambil perhatian tentang SKOP KERJA pegawai masing2..ader yg melampaui skop kerja sendiri...cth mcm PEGAWAI PROJEK EN AZLI tu suka kacau kerja cawangan sedangkan dia tiada kene mengena dgn caw...bab kacau pompuan tu pun DISOKONG 100%...PERNAH TERJADI....

joe penang said...

Salam
Saya mencadangkan;

Diwujudkan satu blog testimonial mengenai kesan penggunaan herba hpa.

Wujudkan seorang staf khusus bagi handle blog ini dan blog testimonial(segala maklumbalas akan ditapis dahulu) pengguna.

Saya faham kesibukan tuan haji. Diharapkan dengan adanya staf ini segala update bahan, menjawab komen dan memasukkan entri baru akan berjalan lebih lancar. Amin

joe penang said...

Salam
Mintak tuan haji beritahu di main page blog ni. sesiapa yg ingin maklumat lanjut sila hubungi Pusat Perawatan HPA di sungai Petani. Sertakan sekali peta lokasi(kalau ada)

Unknown said...

assalamualaikum..untuk masalah bau badan herba apa yg perlu di ambil..