Monday, January 19, 2009

Sabun clay

Sabun ini telah mula memasuki pasaran MLM dan mendapat pemintaan yang tinggi.Tanah liat putih yang dijadikan bahan campuran dalam sabun ini menjadi ubat yang baik terutama untuk sakit-sakit kulit seperti ekzema,gatal-gatal dan lain-lain lagi.Penggunaan tanah liat putih(clay) adalah antara 3 - 10% namun bagitu memberikan kesan yang cepat pada penyakit-penyakit tersebut.
Ekzema adalah sejenis penyakit kulit yang sukar diubati dalam pengubatan moden tetapi mudah diubati dengan penggunaan sabun clay ini.Pada peringkat awal sabun ini tidak di letakan pewangi tetapi keluaran baru telah di masukan pewangi yang boleh menyegarkan pengguna.Insyaallah.Tanah liat putih juga akan dijual dipasaran dalam bentuk scrub badan tidak lama lagi dan ia memberikan pembersihan yang sebenar mengambil daripada kaedah fikh menyamak dengan 1 bahagian air tanah.
Dari testimoni yang telah disampaikan terutamanya daripada leader-leader di utara menunjukan pemintaan sabun clay akan meningkat sekali ganda dipasaran HPA.Insyaalah.

3 comments:

Abd Halim Said said...

Tahniah tuan kerana produk HPA bertambah lagi namun sebagai pengedar kami mengharapkan agar stok produk akan sampai ke cawangan segera ini adalah kerana banyak produk yang diwar-warkan telah keluar tapi hingga kini tak nampak bayangnya pun di selatan khususnya di Melaka dan Tangkak sebagai contoh pelembut fabrik , Freesia Cecair , rendaman kaki, jem nenas dan terkini sabun clay. Harap dapat dipantau proses pengedaran agar jualan dapat ditingkatkan.

Abd Halim Said said...

Alhamdulillah sabun clay dah sampai tapi bagaimana pula produk yang lain. Hairannya produk yang tak dengar cerita pula yang tiba iaitu minuman roselle dan kapsul IMT. Tak kisah le tu tapi harap dapat disegerakan pula penerangan akan kelebihan kedua-dua produk ini.

elly said...

salam. saya sependapat dgn en halim. dah lama saya menunggu pelembut fabrik tapi tak sampai2 jugak kat cawangan ampang nih. adik saya balik ke kluang pun tk dpt beli gak sebab kehabisan..