Wednesday, March 24, 2010

Shark cartilage

Ramai yang idak mengetahui bahawa shark cartilage sebenarnya boleh dijadikan ubat terbaik untuk masalah sakit lutut. Masalah kekeringan lendir dilutut boleh menyebabkan sendi mengalami kesakitan yang berpanjangan dan kebiasaanya agak sukar diubat dengan ubatan kimia. Pembedahan akan menjadikan keadaan bertambah parah bukan menyembuhkan. Cara mudah ialah anda memberi sedikit peluang kepada diri anda sendiri untuk menggunakan shark cartilage yang telah dikeluarkan oleh syarikat HPA Industries. Memang benar terdapat banyak syarikat lain yang menghasilkan shark cartilage di pasaran tetapi ianya tidak sama dengan produk HPA.
Dalam buku Jawi Med Herb 1,saya telah nyatakan bahawa shark cartilage yang dihasilkan oleh HPA tidak sama kerana ia memasukan sejenis pokok terung yang dikenali dengan "solanum album". Sinergi ini hanya biasa digunakan oleh keluarga kami dan tidak pernah saya temui pada produk shark yang lain. Ini perlu saya jelaskan kerana ada setengah pehak mendakwa bahawa HPA menggunakan ramuan shark seperti produk produk yang lain dipasaran.
Penggunaan shark dalam perubatan telah digunakan oleh datuk saya dan diperturunkan ilmu ini kepada bapak saudara saya(hj Mat) dan seterusnya pada saya.

1 comment:

PESUGIHAN MBAH SURO said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 822 4631 1483