Wednesday, October 13, 2010

Demam denggi

Baca berita hari ini tentang demam denggi yang semakin meningkat terutamanya di Johor. Rasa terpanggil untuk menyampaikan sesuatu yang sangat berharga terutamanya kepada ahli ahli HPA.Demam denggi menyebabkan pesakit merasa panas yang sangat tinggi,platelet rendah,badan lemah ,seram sejuk,sakit kepala,sakit dalam mata,sakit belakang,sakit kaki ,tekanan darah rendah,muka menjadi merah dan sakit sakit sendi. Rawatan segera mestilah dilakukan dengan membawa pesakit ke hospital.

Tidak ada ubat untuk menghentikan virus ini tetapi pesakit hanya diberikan ubat tahan sakit sahaja. Pesakit juga dibantu dengan memasukan air dalam tubuh dan rehat.Perubatan Jawi semenjak dari dahulu lagi percaya bahawa ada ubat khas untuk denggi ini tetapi masih belum diakui oleh perubatan alopaty kerana tiada data data klinikal.Apapun tidak salah dengan mengambil beberapa jenis ulam ulaman penyakit ini mudah dirawati. Paling lama hanya tidak lebih dari 3 hari dan paling cepat sehari semalam sudah menampakan peningkatan platlet darah.Ini bukan ubat ubatan tetapi ulam ulaman kampung sahaja.insyaAllah.

Bagi mereka yang ingin mencuba dan membuktikan keberkesanan ulam ulaman untuk masalah denggi boleh menghubungi dengan sms,nyatakan nama,alamat penghantaran,no phone untuk dihubungi. Pehak kami akan menghantar dengan kadar segera. SMS no ini: 0124059717.

1 comment:

PESUGIHAN MBAH SURO said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 822 4631 1483